Мета: Сформувати вміння шукати, збирати, обробляти інформацію, застосовувати на практиці знання формул для обчислення довжини, умінь знаходити довжину відрізка, невідомий елемент прямокутного трикутника із застосуванням теореми Піфагора, розвивати вміння аналізувати і вибирати необхідну інформацію, ілюструвати науковий текст, використовувати закон про авторське право . При створенні веб -сайту формувати навички електронних комунікацій , вибирати головне.
Опис: Основним математичним змістом проекту є застосування теореми Піфагора для розв’язання прикладних задач.
Учні мають вивчити історію виникнення геометричних знань людства, навчитися розв’язувати цікаві та історичні задачі за допомогою теореми Піфагора, мають виявити зв'язок математики з землеробством, астрономією, мистецтвом, географією.
Учні будуть розробляти інформаційний бюлетень та розробляти веб-сайт з фотографіями, малюнками та цікавими статтями на задану тему. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу.
Учні набудуть навиків організації колективної роботи.
Мета. Розглянути види чотирикутників; з'ясувати місце чотирикутників в природі, мистецтві, історії людини; формувати вміння самостійної пізнавальної діяльності учнів, навички роботи в команді; розвивати інтерес учнів до геометрії як до предмету; розвивати якості та вміння, необхідні людині 21 століття: вміння здобувати інформацію і працювати з нею, налагоджувати міжособистісні взаємодії, відповідально підходити до роботи, вміння ставити і вирішувати проблеми
Запорізька спеціалізована школа №100
вул.Ладозька, 2а, м.Запоріжжя, Україна
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com